Marketing szeptany – co to jest i co daje?

Marketing szeptany można zdefiniować jako rodzaj marketingu, który opiera się na rekomendacjach szeptanych od klientów. Przekaz szeptany można również zdefiniować jako „rozpowszechnianie lub wymianę informacji o produktach, markach lub usługach poprzez osobiste rozmowy”.

Czym jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to rodzaj marketingu, który opiera się na rekomendacjach od klientów. Marketing szeptany to jeden z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów promocji marki, produktu lub usługi. Okazała się skuteczniejsza niż tradycyjne metody reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne i reklamy prasowe.

Dlaczego marketing szeptany jest ważny dla Twojej firmy lub marki

Marketing szeptany to potężne narzędzie, które może pomóc Twojej firmie dotrzeć do większej liczby klientów i zwiększyć przychody. Marketing szeptany to nie tylko pozytywne opinie, które otrzymujesz od swoich klientów. Może to być również negatywna informacja zwrotna, która może być cennym narzędziem dla marketerów, aby dowiedzieć się więcej o swoich klientach i pomóc ulepszyć ich obsługę. Marketing szeptany istnieje od wieków, ale dopiero w XX wieku stał się skutecznym sposobem marketingu produktów lub usług.

marketing szeptany

Na czym polega szeptany marketing?

Marketing szeptany, znany również jako buzz marketing. Kluczową koncepcją tego rodzaju marketingu jest idea, że ludzie rozmawiają o produktach, usługach lub markach z innymi ludźmi. Innymi słowy, marketing szeptany wykorzystuje siłę sieci społecznościowych i rekomendacji rówieśników do zwiększania sprzedaży. Marketerzy odkryli, że tylko około 10% osób, które usłyszą o produkcie za pośrednictwem tradycyjnych mediów, kupi go po usłyszeniu o nim od kogoś innego. Dużo większe możliwości reklamy znajdziesz tu https://sempai.pl/blog/skuteczny-link-building/.

Co zrobić z negatywnymi opiniami?

Negatywne recenzje produktów są częścią gry. Ale co powinieneś zrobić, gdy je otrzymasz? Niektóre firmy ignorują negatywne opinie i kontynuują sprzedaż swoich produktów. Inne firmy wykorzystują informacje zwrotne do ulepszania swoich produktów lub usług. Niektóre firmy dają nawet rabaty lub gratisy swoim klientom, którzy wystawiają negatywne recenzje. Najlepszym sposobem jest rozważenie opinii i wykorzystanie jej jako okazji do nauki dla Twojej firmy.

Comments are closed.