Co to jest Smart Bidding?

Smart Shopping to jeden z typów kampanii Google. Wykorzystuje uczenie maszynowe, aby zminimalizować ilość godzin pracy poświęconych na optymalizację kampanii. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać cel kampanii i budżety. Smart Shopping zrobi licytację i zarządzanie wydajnością. Reklamy Smart Shopping są idealne dla mniejszych reklamodawców z niewielkim doświadczeniem i czasem, aby zrozumieć, jak uzyskać pełny potencjał z Google Shopping. Ale w naszym doświadczeniu będzie kompromis. Oto, co zwykle dzieje się z reklamodawców na Smart Shopping przez dłuższy okres czasu.

Smart Shopping: wyszukiwania będzie spadać stopniowo

Powodem, dla którego sprzedaż stopniowo spada, jest to, że uczenie maszynowe w końcu zmniejszy oferty z powodu rosnącej konkurencji. Widoczność w aukcji będzie spadać przyrostowo. Większość reklamodawców nie zdaje sobie z tego sprawy, ponieważ Shopping tak bardzo się rozwija, ale w końcu sprzedaż również zacznie spadać. Jedynym narzędziem dla Smart Shopping jest Target Bid. Jeśli nie znasz się na dostępnych rozwiązaniach, Smart Shopping będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Nie zaszkodzi jednak przyjrzeć się innym opcjom. Zerknij tutaj, jaki jest tak naprawdę Twój trade-off dla automatyzacji! Technologia szybko się zmienia. Na reklamę wpływa wykorzystanie automatyzacji i sztucznej inteligencji. Dzięki regularnym aktualizacjom, Google ułatwia życie każdemu reklamodawcy, oferując zautomatyzowane funkcje dla ich kampanii. Więcej przeczytasz na Sempai.pl.

Smart Bidding a Smart Shopping

Google Smart Shopping to podtyp kampanii, który oferuje bezproblemową optymalizację kanałów, automatyczną licytację i łatwą integrację. Umieszczanie reklam odbywa się poprzez automatyczne tworzenie reklam i licytację, które zmaksymalizują wartość konwersji, podczas gdy Twoje reklamy są istotne dla zagwarantowania dopasowania klienta i masz dobrą ilość pieniędzy do wydania. Smart Bidding dla zakupów Google, z drugiej strony, jest rodzajem zautomatyzowanej strategii licytacji, ponieważ ma dostęp do uczenia maszynowego, które oferuje szeroki zakres sygnałów kontekstowych, elastyczne kontrole wydajności i przejrzyste raportowanie wydajności. Jeśli jesteś reklamodawcą, który chce skonfigurować kampanię zakupów szybko i coś, co wymaga tylko minimalnej konserwacji, to Smart Shopping Campaign jest najlepszym wyborem dla Ciebie. Ale jeśli jesteś cierpliwy, aby skonfigurować standardową kampanię zakupów, ale chcesz zautomatyzować proces licytacji w czasie aukcji, to możesz przejść do inteligentnej licytacji.

Comments are closed.